مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 12:252020-08-12سياسي

سه مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد


مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: سه مرکز نیکوکاری در دانشگاه آزاد شهرکرد، منطقه منظریه شهرکرد و روستای بهرام آباد این استان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی ملک پور با اشاره به اینکه برای جمعیت بین 10 تا 30 هزار نفر یک مرکز نیکوکاری احداث می شود بیان کرد: اکنون 80 مرکز نیکوکاری در استان فعال هستند.

وی بابیان اینکه شعار مراکز نیکوکاری مردم برای مردم است، افزود: کمک های خیران و نیکوکاران شامل وجه نقد، کالا و ارائه خدمات رایگان است که در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان می رسد.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: کمک های نقدی و غیر نقدی پرداختی مردم استان به مراکز نیکوکاری در زمینه احداث مسکن، تأمین جهیزیه، تأمین هزینه های درمان مددجویان و نیازمندان، اشتغال و خودکفایی و تأمین هزینه های تحصیلی نیازمندان اختصاص می یابد.

ملک پور بیان کرد: در چهارماهه نخست امسال این مراکز نیکوکاری 11 میلیارد و 312 میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان را به دست خانواده های نیازمند رسانده اند.

وی تصریح کرد: واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق، شناسایی و جذب خیران و جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در اسرع وقت از جمله اهداف راه اندازی این مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد

سه مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد