مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 12:102020-08-12سياسي

معاون رییس جمهور: «استخدام» اعتماد به نفس و نوآوری فرزندان مان را از بین می برد


معاون رییس جمهور با اشاره به اهمیت کارآفرینی، گفت: استخدام باید پدیده ای منفور باشد چرا که اعتماد به نفس و نوآوری فرزندانمان را از بین می برد و باید در دانشگاه ها آموزش بدهیم که جوانان ما درس می خوانند تا ارزش افزوده ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2020 که به صورت مجازی با محل این برنامه با تشکر از دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه مجازی و آرزوی برگزاری و مذاکرات خوب در آن، اظهار کرد: آنلاین برگزار شدن این نمایشگاه دست آورد بزرگی است و امروز در یک سال گذشته اتفاقات ویژه ای در حوزه زیست بوم نوآوری کشور در حال رقم خوردن است.

وی ادامه داد: این تحول خوب شرکت های دانش بنیان را به بیش از  5 هزار رو 300 شرکت افزایش داده، استارتاپ ها به چندین هزار عدد رشد یافته و  مراکز نوآوری، رشد، شتاب دهنده ها، پارک های علمی و فناوری، نواحی نوآوری، کارخانجات نوآوری و مواردی از این دست به سرعت در حال توسعه هستند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه نواحی نوآوری در کنار  دانشگاه های فناوری در حال رشد هستند، اضافه کرد: در گذشته زیست بومی در کشور وجود نداشت و خوشبختانه امروز در حوزه های مختلف آی تی، سلول های بنیادی، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: «استخدام» اعتماد به نفس و نوآوری فرزندان مان را از بین می برد

معاون رییس جمهور: «استخدام» اعتماد به نفس و نوآوری فرزندان مان را از بین می برد