مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 12:002020-08-12اقتصادي

14 میلیارد تومان در بخش کشاورزی کرمانشاه سرمایه گذاری می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه،گفت: برای سال 99 سرمایه گذاری بین 12 تا 14 هزار میلیارد تومانی در بخش کشاورزی کرمانشاه را برنامه ریزی کرده ایم.

- رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با اشاره به تدوین برنامه سه ساله توسعه بخش کشاورزی این استان، گفت: برای سال 99 سرمایه گذاری بین 12 تا 14 هزار میلیارد تومانی در بخش کشاورزی استان را برنامه ریزی کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، نوربخش حاتمی روز چهارشنبه در اولین نشست تخصصی فرهنگ و مدیریت جهادی در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در سال 98 که سال اول اجرای برنامه سه ساله توسعه بخش کشاورزی بود به اهداف خود رسیدیم، افزود: سال گذشته از محل تسهیلات ارزان قیمت یک هزار میلیارد تومان و از طریق بخش خصوصی و مردم نیز هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان کرمانشاه شد.

او سال گذشته را سالی پر از موفقیت برای بخش کشاورزی استان کرمانشاه دانست و تاکید کرد که این روند و روال با سرعت و جدیت بیشتری ادامه می یابد.

وی اضافه کرد: با اجرای برنامه های تدوین شده این ظرفیت و پتانسیل در کرمانشاه وجود دارد که تمام نیازهای مردم استان و مردم سایر استان ها را در بخش کشاورزی تامین کند و حتی صادرات هم داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 میلیارد تومان در بخش کشاورزی کرمانشاه سرمایه گذاری می شود

14 میلیارد تومان در بخش کشاورزی کرمانشاه سرمایه گذاری می شود