مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-12دانش

جلسه هیات امنای دانشگاه الزهرا(س) با حضور وزیر علوم برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه هیات امنای دانشگاه الزهرا (س) با حضور مجازی منصورغلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، جعفر توفیقی رییس کمیسیون دائمی هیات امنا و رییس پژوهشگاه نفت و عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم برگزار شد و از علی .

- جلسه هیات امنای دانشگاه الزهرا(س) با حضور وزیر علوم برگزار شد جلسه هیات امنای دانشگاه الزهرا (س) با حضور مجازی وزیر علوم برگزار و از یکی از خیران این دانشگاه تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه هیات امنای دانشگاه الزهرا (س) با حضور مجازی منصورغلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، جعفر توفیقی رییس کمیسیون دائمی هیات امنا و رییس پژوهشگاه نفت و عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم برگزار شد و از علی سعیدی خیر نیک اندیش این دانشگاه تقدیر شد.

غلامی در این جلسه ضمن تشکر از زحمات رییس و مدیران دانشگاه الزهرا (س) و قدردانی از ظرفیت های خوب موجود در هیأت امنای این دانشگاه، گفت: برگزاری این جلسه فرصت مغتنمی است تا دستورالعمل های حاصل از آن در راستای حمایت از دانشگاه الزهرا (س) به عنوان مجموعه شاخص دخترانه کشور در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هیات امنای دانشگاه الزهرا(س) با حضور وزیر علوم برگزار شد

جلسه هیات امنای دانشگاه الزهرا(س) با حضور وزیر علوم برگزار شد