مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-12فناوري

دغدغه های حاکمیت برای جلب اعتماد حوزه فناوری اطلاعات بررسی می شود


یکی از پنل های علمی نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2020) به موضوع بررسی دغدغه های حاکمیت برای جلب اعتماد در حوزه فناوری اطلاعات اختصاص یافت.

- یکی از پنل های علمی نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2020) به موضوع بررسی دغدغه های حاکمیت برای جلب اعتماد در حوزه فناوری اطلاعات اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات، استیج نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2020 )، فردا پنج شنبه 23 مردادماه با حضور امیر ناظمی، معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار می شود.

هشتمین دوره نمایشگاه اینوتکس، از امروز به مدت چهار روز و با هدف گفتگو و شبکه سازی، سرمایه گذاری مشترک و مشارکت در پروژه های تحقیق و توسعه کار خود را به صورت مجازی آغاز کرد.

این نمایشگاه امسال با شعار اکوسیستم نوآوری، زیر یک سقف ؛ میزبان بیش از 40 هزار بازدیدکننده متخصص و یک هزار و 400 شرکت کننده از 25 کشور جهان است.

اینوتکس در محورهای ده گانه ای نظیر فناوری زیستی و زیست محیطی، تجهیزات و ملزومات پزشکی و بیمارستانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و مخابرات، فناوری های مرتبط با نفت و گاز و انرژی های تجدید پذیر و غیره توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های حاکمیت برای جلب اعتماد حوزه فناوری اطلاعات بررسی می شود

دغدغه های حاکمیت برای جلب اعتماد حوزه فناوری اطلاعات بررسی می شود