مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-12سياسي

فعالیت 50 مرکز نیکوکاری در استان ایلام


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از 50 مرکز نیکوکاری در این استان در راستای خدمت به نیازمندان در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قنبر موسی نژاد ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئول دفتر حوزه نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور ایلام بیان کرد: بر اساس مفاد اساسنامه جدید کمیته امداد امام خمینی ره که در سال 1394 به تأیید مقام معظم رهبری رسیده است مردمی کردن فعالیت های کمیته امداد و ارتباط بیشتر با موسسات خیریه یکی از برنامه ها و مأموریت های مهم این نهاد است.

وی افزود: راه اندازی مراکز نیکوکاری با همکاری خیرین نیکوکار توسط این نهاد در سال های اخیر در همین راستا بوده و تلاش ما این است، در جاهایی که چنین ظرفیتی وجود داشته باشد نسبت به راه اندازی مراکز جدید نیکوکاری اقدام کنیم و از همکاری خیرین نیکوکار در این زمینه استقبال می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: از آنجایی که فعالیت مراکز نیکوکاری علاوه بر رویکرد خدمت رسانی و محرومیت زدایی یک نوع فعالیت معنوی نیز به حساب می آید به همین خاطر این مراکز با محوریت مساجد و مراکز مذهبی و علمی راه اندازی می شوند و ما از آمادگی دانشگاه پیام نور ایلام برای راه اندازی مرکز نیکوکاری استقبال کرده و تلاش می کنیم مرکز نیکوکاری دانشگاه پیام نور ایلام در آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 50 مرکز نیکوکاری در استان ایلام

فعالیت 50 مرکز نیکوکاری در استان ایلام