مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:002020-08-12سياسي

شناسایی حدود 9 هزار خانوار نیازمند در شرق شیراز/ توزیع 50 هزار بسته معیشتی


فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز اعلام کرد که حدود 9 هزار خانوار نیازمند ساکن مناطق شرقی این کلانشهر تاکنون شناسایی شده اند و یادآور شد که طی سه مرحله از رزمایش کمک مومنانه این ناحیه از بسیج سپاه 50 هزار بسته معیشتی توزیع کرده است.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز اعلام کرد که حدود 9 هزار خانوار نیازمند ساکن مناطق شرقی این کلانشهر تاکنون شناسایی شده اند و یادآور شد که طی سه مرحله از رزمایش کمک مومنانه این ناحیه از بسیج سپاه 50 هزار بسته معیشتی توزیع کرده است.

مرتضی خسروانی چهارشنبه 22 مردادماه در یک نشست خبری ضمن اشاره به فعالیت های این ناحیه از بسیج سپاه شهرستان شیراز در ایام شیوع کرونا، اضافه کرد: رزمایش کمک های مؤمنانه طی سه مرحله در سپاه انجام می شود که در مرحله نخست 30 هزار بسته معیشتی به همت بسیج سازندگی سپاه احمدبن موسی(ع) در منطقه شرق شیراز توزیع شد.

او ارزش هر بسته توزیع شده در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه انجام شده توسط این واحد از بسیج سپاه شیراز را بین 200 تا 700 هزار تومان و حاوی اقلامی از کالاهای ضروری دانست.

خسروانی با یادآوری این نکته که در اهدای بسته ها و کمک های مؤمنانه خیران نقش اصلی را ایفا می کنند، گفت: بسیج سازندگی سپاه احمدبن موسی(ع) اقدام به راه اندازی یک کانال با عنوان انصارالحیدر کرده است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی حدود 9 هزار خانوار نیازمند در شرق شیراز/ توزیع 50 هزار بسته معیشتی

شناسایی حدود 9 هزار خانوار نیازمند در شرق شیراز/ توزیع 50 هزار بسته معیشتی