مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-12دانش

برگزیدگان جشنواره فارابی به صورت مجازی تقدیر می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین میرزایی در نشست مجازی یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی گفت: دوره یازدهم این جشنواره در بخش های داخلی و بین المللی برگزار می شود، - رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی با اشاره به برگزاری اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی گفت: در این مراسم مجازی از 35 محقق حوزه علوم انسانی داخلی و خارجی تقدیر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین میرزایی در نشست مجازی یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی گفت: دوره یازدهم این جشنواره در بخش های داخلی و بین المللی برگزار می شود، آثار ارسالی در حوزه های کتاب، رساله دکتری، پایان نامه ارشد و تحقیقات و پژوهش های خاتمه یافته، است.

وی ادامه داد: در بخش داخلی 5 هزار و 704 اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی ارسال شده است، از این تعداد 4 هزار و 231 اثر از سوی محققان حقیقی بودند و مابقی به صورت حقوقی است که از سوی ناشران، مراکز تحقیقاتی، دانشگاه ها و یا انجمن ها آثار آن ها در سامانه بارگذاری شده است و در برخی مواد مولف اثر از بارگذاری آثار خود در این جشنواره مطلع نیست.

میرزایی یادآورشد: بیشترین تعداد آثار ارسالی در حوزه کتاب بوده است که بر اساس آمار ها تعداد 2885 کتاب به دبیر خانه ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره فارابی به صورت مجازی تقدیر می شوند

برگزیدگان جشنواره فارابی به صورت مجازی تقدیر می شوند