مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-12اجتماعي

درمان چندحسی مبتلایان اوتیسم در بجنورد میسر شد


رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: بهره برداری از اتاق حسی برای درمان کوکان مبتلا به اوتیسم، در مرکز استان آغاز و بدین ترتیب درمان چندحسی مبتلایان به این بیماری میسر شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: بهره برداری از اتاق حسی برای درمان کوکان مبتلا به اوتیسم، در مرکز استان آغاز و بدین ترتیب درمان چندحسی مبتلایان به این بیماری میسر شده است.

علی متقیان اظهارکرد: یکی از کمبودها در استان، برای دانش آموزان با نیازهای ویژه، ایجاد اتاق حسی برای طیف اوتیسم بود که این اقدام با کمک خیران، میسر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، وی گفت: درمان حسی، کمک به یکپارچه کردن اطلاعات دریافتی مغز است.

متقیان اظهارکرد: در این زمینه 300 میلون ریال اعتبار به وسیله خیران، هزینه شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود درباره آمادگی آموزش و پرورش استثنایی برای آغاز سال تحصیلی جدید گفت: کتاب مورد نیاز برای هزار و 400 نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه تامین شده و آماده توزیع است.

متقیان گفت: برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری، نیمه حضوری و یا مجازی آمادگی داریم و در این زمینه، اقلام بهداشتی مختلف با کمک بسیج، خریداری و تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان چندحسی مبتلایان اوتیسم در بجنورد میسر شد

درمان چندحسی مبتلایان اوتیسم در بجنورد میسر شد