مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-12اجتماعي

رونمایی از سامانه آموزش الکترونیکی جامع هوشمند مدارس در فارس


به منظور هم افزایی با سامانه آموزش مجازی شاد ، از سامانه آموزش الکترونیکی جامع هوشمند مدارس در فارس رونمایی شد.

- ایسنا/فارس به منظور هم افزایی با سامانه آموزش مجازی "شاد"، از سامانه آموزش الکترونیکی جامع هوشمند مدارس در فارس رونمایی شد.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس چهارشنبه 22 مرداد در آیین رونمایی از سامانه آموزش الکترونیکی جامع هوشمند مدارس دانش در فارس، گفت: این سامانه باهدف هم افزایی با سامانه آموزش مجازی شاد راه اندازی شده است و مبنای کار ما در آموزش مجازی سامانه وزارتی است.

فرهاد اسماعیلی افزود: قبل از کرونا و باوجود تلاش های انجام شده در زمینه آموزش مجازی ،باور به این نوع آموزش در کشور وجود نداشت و شیوع این ویروس و تعطیلی مدارس به لحاظ حفظ سلامت دانش آموزان ، ضرورت استفاده از آموزش مجازی برای تداوم تعلیم و تربیت دانش آموزان را یادآور شد.

او گفت: باور به آموزش مجازی از گذشته در مسئولان استان فارس وجود داشت و این امر موجب شد تا رویدادهای خوبی در زمینه راه اندازی زیرساخت ها همچون گسترش اینترنت در این استان روی دهد.

اسماعیلی محتوا، زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری و به ویژه اینترنت را از ملزومات آموزش مجازی دانست و گفت: با ترکیب صحیح این ابزار می توان ساختار مناسبی برای آموزش مجازی فراهم کرد و باهمت استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه آموزش الکترونیکی جامع هوشمند مدارس در فارس

رونمایی از سامانه آموزش الکترونیکی جامع هوشمند مدارس در فارس