مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-12سياسي

12 دستگاه تنفس مصنوعی توسط خیرین فارس به بیمارستان فقیهی اهدا شد


مدیرعامل مجمع خیرین سلامت فارس از بهره برداری 12 دستگاه تنفس مصنوعی اهدایی خیرین به بیمارستان شهید فقیهی شیراز خبر داد.

- دکتر علی اکبر رامجردی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به همکاری خیرین در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: با همت خیرین عرصه سلامت 12 دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان شهید فقیهی شیراز اهدا گردید که برای خرید این دستگاه های اکسیژن ساز بالغ بر 2 میلیارد تومان توسط خیرین اهدا شده است.

وی با اشاره به تلاش های خیرین استان فارس در راستای به ثمر رساندن پروژه ها، اهدای ملک، تهیه تجهیزات پزشکی، اقدامات حمایتی و پشتوانه سازی، افزود: این فعالیت ها با هزینه بیش از 116 میلیارد تومان در یکسال گذشته به ثمر رسیده است.

دکتر رامجردی با اشاره به اجرای پروژه های عملیاتی بزرگ و استمرار فعالیت اجرایی این پروژها یادآور شد: ماحصل تلاش خیرین با رویکرد گسترده در سراسر استان به طور هماهنگ با نیازسنجی مجمع خیرین تأمین سلامت فارس انجام شده و برخی پروژه ای بزرگ همچنان در حال اجرا می باشد.

وی اجرای پروژه های بزرگ خیرین نظیر، ساختمان مرکز هاس پیس بیمارستان شهید چمران، بیمارستان حضرت رسول اعظم (ص)، ساختمان اقامتگاه مرکزی همراه بیمار، مرکز تحقیقاتی درمانی سرطان در بیمارستان حافظ را از جمله پروژه های موفقی بر شمرد که با توجه به دامنه گستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 دستگاه تنفس مصنوعی توسط خیرین فارس به بیمارستان فقیهی اهدا شد

12 دستگاه تنفس مصنوعی توسط خیرین فارس به بیمارستان فقیهی اهدا شد