مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-12اقتصادي

900 میلیارد تومان خسارت کرونا به هتل های مشهد


به گفته رییس هیات مدیره جامعه حرفه ای هتلداران استان خراسان از خسارت 900 میلیارد تومانی کرونا به هتل های مشهد در 6 ماه گذشته خبر داد.

- جی پلاس ، امیر سزاوار در خصوص آخرین خسارات هتل های مشهد، اظهار کرد: برآورد کاملی پس از برآورد سه ماهه اول نشده، اما چیزی که مسلم است، آمار سه ماهه دوم نیز در بهترین شرایط مانند سه ماه اول خواهد بود با این وجود که سه ماهه اخیر هزینه های جاری هتل ها نیز بسیار افزایش داشته است.

وی افزود: در نهایت اگر نخواهیم تورم و افزایش هزینه ها را در نظر بگیریم همان آمار برآورد شده از خسارات در سه ماه اول برای سه ماه دوم نیز یکسان خواهد بود؛ چراکه هتل ها تعطیل بوده اند.

در حال حاضر نیز از هتل های مشهد به صورت رسمی چیزی حدود یک چهارم مشغول فعالیت هستند که مهمانی ندارند.

رییس هیات مدیره جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی خسارت سه ماهه اول پس از بررسی را حدود 400 میلیارد تومان برآورد و عنوان کرد: در سه ماهه دوم نیز همین برآورد در مورد خسارات وجود دارد و در کل چیزی حدود 900 میلیارد تومان خسارت در این 6 ماه به هتل های مشهد وارد شده است.

فعالیت 60 هتل با ضریب اشغال 5 درصد در روز سزاوار تشریح کرد: در خراسان رضوی 238 هتل به صورت رسمی پروانه بهره برداری دارند که عمدتا در مشهد واقع شده اند و تعداد کمی در شهرستان ها قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 میلیارد تومان خسارت کرونا به هتل های مشهد

900 میلیارد تومان خسارت کرونا به هتل های مشهد