مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-12سياسي

افتتاح 3 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز 3 مرکز نیکوکاری واقع در دانشگاه آزاد شهرکرد، منطقه منظریه و روستای بهرام آباد افتتاح شد.

- علی ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه سه مرکز نیکوکاری واقع در دانشگاه آزاد شهرکرد، منطقه منظریه و روستای بهرام آباد افتتاح شد، گفت: برای جمعیت بین 10 تا 30 هزار نفر یک مرکز نیکوکاری احداث می شود و اکنون 80 مرکز نیکوکاری در استان فعال است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شعار مراکز نیکوکاری مردم برای مردم است، افزود: کمک های خیران و نیکوکاران شامل وجه نقد، کالا و ارائه خدمات رایگان است که در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان می رسد.

وی با بیان اینکه کمک های نقدی و غیرنقدی پرداختی مردم چهارمحال و بختیاری به مراکز نیکوکاری در زمینه احداث مسکن، تأمین جهیزیه، تأمین هزینه های درمان مددجویان و نیازمندان، اشتغال و خودکفایی و تأمین هزینه های تحصیلی نیازمندان استفاده می شود، اضافه کرد: در 4 ماهه نخست امسال این مراکز نیکوکاری 11 میلیارد و 312 میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان را به دست خانواده های نیازمند رسانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری

افتتاح 3 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری