مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-12دانش

تدوین سند ملی توسعه فناوری های کوانتومی توسط مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور


سند ملی توسعه فناوری های کوانتومی در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و به درخواست مرکز فناوری های کوانتومی ایران در حال تدوین است.

- سند ملی توسعه فناوری های کوانتومی در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و به درخواست مرکز فناوری های کوانتومی ایران در حال تدوین است.

مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور سند ملی توسعه فناوری های کوانتومی را به درخواست مرکز فناوری های کوانتومی ایران تدوین می کند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز فناوری های کوانتومی ایران مسئولیت تدوین سند ملی توسعه فناوری های کوانتومی را به این مرکز واگذار کرده است.

وی ادامه داد: مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به عنوان یکی از فعال ترین نهادهای سیاست پژوهی کشور و با تکیه بر تجربه اعضاء هیات علمی خود در تدوین اسناد ملی توسعه فناوری پروژه تدوین سند ملی توسعه فناوری های کوانتومی کشور را آغاز کره است و امیدوار است به زودی نسخه اول از این سند ملی را رونمایی کند.

هدف اصلی درپروژه مذکور شناسایی اولویت ها در حوزه فناوری های کوانتومی، تدوین سیاست ها و اقدامات کلیدی جهت توسعه فناوری های کواتومی با توجه به سطح توانمندی های فعلی کشور است.

مطالعه اسناد و مدارک سیاستی و علمی ملی و بین المللی، مصاحبه با خبرگان و سیاستگذاران و ایجاد درک صحیح از رویکردهای ملی در این بخش از فعالیت های کلیدی در این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند ملی توسعه فناوری های کوانتومی توسط مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور

تدوین سند ملی توسعه فناوری های کوانتومی توسط مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور