مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:302020-08-12اقتصادي

لزوم دریافت مجوز بهداشتی جابه جایی دام در مازندران


مدیرکل دامپزشکی مازندران بر لزوم دریافت مجوز بهداشتی حمل هرگونه جابجایی دام، فرآورده های خام دامی و نهاده های خوراک دام در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دامپزشکی مازندران، سید حسین رضوانی اظهار کرد: به استناد ماده 4 آیین نامه چگونگی کنترل بهداشتی تردد، نقل و انتقال، واردات و صادرات دام زنده و فراورده های خام دامی، دارو و مواد بیولوژیک هر گونه جابجایی دام، فرآورده های خام دامی و نهاده های خوراک دام، نیازمند به اخذ مجوز بهداشتی حمل از دامپزشکی است.

وی تصریح کرد: موارد فاقد مجوز، غیر مجاز و تخلف محسوب شده و بر اساس قوانین سازمان دامپزشکی کشور طبق مقررات با متخلفان برخورد قانونی به عمل خواهد آمد بنابراین درخواست داریم تا بهره برداران با رعایت قوانین در صورت جابه جایی موارد یاد شده به دامپزشکی مراجعه و نسبت به دریافت گواهی حمل بهداشتی اقدام کنند.

رضوانی هدف از صدور مجوز بهداشتی حمل را کنترل سلامت دام و فرآورده های خام دامی، ممانعت از نقل و انتقال موارد آلوده همراه با عوامل بیماریزا که سلامت مصرف کنندگان را تهدید می کند اعلام کرد و افزود: انتظار داریم آحاد مردم به هشدارهای بهداشتی دامپزشکی توجه ویژه داشته باشند و با رعایت قوانین و مقررات بهداشتی دامپزشکی ما را در تامین و تضمین امنیت غذایی یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم دریافت مجوز بهداشتی جابه جایی دام در مازندران

لزوم دریافت مجوز بهداشتی جابه جایی دام در مازندران