مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-12سياسي

زنگنه: مدرس خیابانی قابلیت مقابله با مافیاهای مختلف را ندارد


نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اقتصاد کشور در دست مافیاهای مختلف صنعت، معدن و کالاهای اساسی است، گفت: وزیر پیشنهادی صنعت، - نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اقتصاد کشور در دست مافیاهای مختلف صنعت، معدن و کالاهای اساسی است، گفت: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت قابلیت مقابله با مافیاها را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن زنگنه در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: مخالفت ما با شخص آقای مدرس خیابانی نیست بلکه با یکسال عملکرد ضعیف بزرگترین وزارتخانه اقتصادی دولت است که معیشت، تولید و اشتغال به آن گره خورده و ایشان به عنوان قائم مقام سهمی در این ناکامی داشته است.

وی ادامه داد: نمی شود یکسال عملکرد را نادیده گرفت اگرچه رزومه آقای مدرس خیابانی برجسته است ولی امروز روز بررسی عملکردهاست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چند دهه تولید ایران توسط بخش بازرگانی و واردکنندگان به گروگان گرفته شده و زمانی که آقای مدرس خیابانی به وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شد دولت اصرار داشت وزارت بازرگانی و صنعت و معدن تفکیک شود اما با مقاومت مجلس شورای اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: مدرس خیابانی قابلیت مقابله با مافیاهای مختلف را ندارد

زنگنه: مدرس خیابانی قابلیت مقابله با مافیاهای مختلف را ندارد