مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-11ورزشي

دریافت 8 کاپ اخلاق در طول 15 سال فعالیت ورزشی


بانوی ورزشکار چهارمحال و بختیاری گفت: به واسطه تداوم در گرفتن کاپ اخلاق به طور مداوم به عنوان ورزشکار اخلاق در استان انتخاب شدم.

- فرحناز ایزدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: 15 سال است که فعالیت ورزشی خود را در رشته های رزمی آغاز کرده ام و در انواع ورزش های رزمی فعالیت کردم و مقام آوردم که فعالیت شاخص و رشته اصلی ام کنگ فو است.

بانوی ورزشکار چهارمحال و بختیاری با اشاره به کسب مقام های استانی و کشوری خود بیان کرد: 20 مقام کشوری و 15 مقام استانی دارم و حضور در یک دوره لیگ بزرگسالان و یک دوره اردوی تیم ملی در کارنامه من ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در مربیگری و داوری فدراسیون هم مشغول به فعالیت هستم، افزود: از سال 85 که شروع به فعالیت کردم و در تمام مسابقاتی که خودم و یا شاگردانم شرکت کرده ایم کاپ اخلاق گرفته ایم و از نظر رفتاری مورد تأیید بودیم.

ایزدی اظهار داشت: همواره در تعیین سطح ها به عنوان برترین ها انتخاب شده ایم و به واسطه تداوم در گرفتن کاپ اخلاق به طور مداوم به عنوان ورزشکار اخلاق در استان انتخاب شدم.

وی با اشاره به معیار های دریافت کاپ اخلاق عنوان کرد: اخلاق در حین مسابقه، بازی، روز های حضور در محل اسکان، رفتار با داورها و مربی سایر تیم ها و همچنین بازیکنان دیگر و مسئول برگزاری مسابقه از معیار هایی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت 8 کاپ اخلاق در طول 15 سال فعالیت ورزشی

دریافت 8 کاپ اخلاق در طول 15 سال فعالیت ورزشی