مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-11سياسي

انتصابات خارج از قاعده سبب بروز «فساد» در شهرداری شد


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با تاکید بر لزوم پاسخگویی حراست شهرداری بندرعباس به عنوان بازوان نظارتی در خصوص عدم نظارت بر عملکرد شهرداری گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسماعیل بواشه با اشاره به دستگیری های اخیر مدیران شهرداری اظهار داشت: از دستگاه قضایی که به فساد و تخلفات شهرداری ورود کرده قدردانی می کنم و امیدواریم بر این مسائل نظارت دقیقی داشته باشند.

  وی افزود: در مسئله اخیر دستگیری های مدیران ارشد شهرداری یک نکته منفی وجود دارد و آن هم عدم نقش آفرینی بخش های نظارتی شهرداری بندرعباس بوده است.

  عضو شورای شهر بندرعباس گفت: حراست و بازرسی شهرداری نتوانستند با نظارت دقیق بر حوزه خود مانع از بروز تخلف و فساد شوند و باید در این زمینه پاسخگو باشند.

  بواشه تصریح کرد: شهردار بندرعباس نیز باید پاسخگو باشد و اعلام کند آیا تاکنون از جانب بازوان نظارتی شهرداری به وی گزارش کتبی در زمینه تذکر و تخلفات ارائه شده یا خیر؟ اگر این امر صورت نپذیرفته باشد بایستی این بخش های نظارتی پاسخگو باشند.

  وی گفت: اگر این واحدها نظارت دقیقی بر حوزه خود می داشتند و با هدف پیشگیری از بروز تخلف قدم بر می داشتند قطعا این موارد به وجود نمی آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات خارج از قاعده سبب بروز «فساد» در شهرداری شد

انتصابات خارج از قاعده سبب بروز «فساد» در شهرداری شد