مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-11پزشكي

هزینه درمان کرونا برای یک بیمه شده تامین اجتماعی چقدر است؟


مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی هزینه های درمان کرونا برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در مراکز طرف قرارداد را تشریح کرد.

شهرام غفاری در گفت وگو با ایسنا، درباره هزینه های درمان کرونا برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در مراکز طرف قرارداد توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: میزان هزینه کرد، متفاوت است اما تعهد ما در برابر بیماران کرونایی در مراکز طرف قرارداد مانند تعهدی است که در سایر بیماری ها داریم.

وی افزود: به علاوه اینکه داروهایی که طبق مصوبات دبیرخانه شورای عالی بیمه در تعهد بیمه ها قرار می گیرد و به ما ابلاغ می شود را نیز اجرایی کرده و پوشش می دهیم.

به عنوان مثال داروی کلترا را در بخش بستری پوشش می دهیم، ولی در بخش سرپایی تحت پوشش ما نیست؛ زیرا از یک سو کنترل بازارِ گسترده در بخش سرپایی مشکل است و از سوی دیگر ضرورت آن در بیماران سرپایی هنوز معلوم نیست.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی با اشاره به صدور دستورالعمل و استانداردهای درمان بیماران کوویدی از نظر تشخیصی و درمانی از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: آخرین دستورالعمل ها هرچه باشد طبق آن عمل می کنیم.

به عنوان مثال در بخش بستری داروهایی که مورد قبول وزارت بهداشت است و توسط دبیرخانه شورای عالی بیمه به ما ابلاغ می شود 95 درصدش تحت پوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه درمان کرونا برای یک بیمه شده تامین اجتماعی چقدر است؟

هزینه درمان کرونا برای یک بیمه شده تامین اجتماعی چقدر است؟