مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:002020-08-11سياسي

مشکل هفت تپه بایدریشه ای حل شود/ نیشکرکشت نشودزیان بزرگی رخ میدهد


نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل شرکت نیشکر هفت تپه باید به صورت ریشه ای حل شود تا از تکرار هفت تپه های جدید جلوگیری کرد.

- محمد کعب عمیر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات شرکت نیشکر هفت تپه اظهار کرد: طبق وعده ای که داده شده، حساب های مسدود شرکت نیشکر هفت تپه با دستور رییس قوه قضاییه آزاد سازی شده است تا حقوق معوق کارگران این شرکت پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه کارگران نیشکر هفت تپه به منظور دریافت حق وحقوق خود حدود 57 روز اعتصاب کردند، تاکید کرد: این مسئله زیبنده کشور ما نیست که کارگران برای دریافت حق وحقوق قانونی خود راه را در مطالبه در کف خیابان ببینند به همین دلیل عقیده داریم مسئله کارگران نیشکر هفت تپه باید به صورت ریشه ای حل شود تا از تکرار هفت تپه های جدید در کشور جلوگیری شود.

کعب عمیر تاکید کرد: روند خصوصی سازی در شرکت نیشکر هفت تپه کاملاً اشتباه بوده و به گفته مسئولان و سازمان های مختلف، مالک فعلی اهلیت اداره این شرکت بزرگ تولیدی در استان را ندارند به همین دلیل مالکان فعلی این شرکت باید خلع ید شده و این شرکت توسط یک نهاد قدرتمند دولتی اداره شود.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رییس سازمان خصوصی سازی کشور نیز در جلسه با نمایندگان در خصوص مالکیت شرکت و اداره آن توسط یک نهاد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل هفت تپه بایدریشه ای حل شود/ نیشکرکشت نشودزیان بزرگی رخ میدهد

مشکل هفت تپه بایدریشه ای حل شود/ نیشکرکشت نشودزیان بزرگی رخ میدهد