مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 02:552020-08-11سياسي

صدور حکم قطعی تخلفات پروژه های آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: 15 نفر از متهمین پرونده تخلفات پروژه های آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به حبس های طولانی مدت، جزای نقدی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  حکم قطعی متهمین پرونده تخلفات پروژه های آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل صادر شد.

وی افزود: این پرونده پس از طی مراحل قانونی در دادسرا و دادگاه بدوی منجر به صدور حکم محکومیت برای متهمین شده بود که بر اساس رای قطعی شعبه یازده دادگاه تجدیدنظر استان اردبیل 15 نفر از متهمین در این پرونده به حبس های طولانی مدت، جزای نقدی، شلاق تعزیری و انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: عمده تخلفات متهمین در این پرونده رشا و ارتشاء و سوء استفاده از موقعیت شغلی بوده است.

عتباتی تصریح کرد: در راستای سیاست های تحولی و تاکیدات ریاست قوه قضاییه، استمرار و تداوم مبارزه با فساد در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی استان است.

وی گفت: در برخورد با متخلفین و مجرمین هیچ مماشاتی نداریم و خط قرمزی در امر مبارزه با فساد برای تشکیلات قضایی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم قطعی تخلفات پروژه های آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل

صدور حکم قطعی تخلفات پروژه های آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل