مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 02:502020-08-11سياسي

خبرنگاران با مشکل عدم امنیت شغلی و حقوق و مزایای اندک مواجه اند


معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: از جمله مشکلات خبرنگاران می توان به عدم امنیت شغلی، حقوق و مزایای اندک و به خطر افتادن اقتصاد نشریات به دلیل شرایط کرونا اشاره کرد که نباید به سادگی از کنار این مشکلات عبور کرد.

- منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین، خبرنگاران را صدای رسای افکار عمومی خواند و گفت: خبرنگاران با پیام آگاهی بخشی و روشنگری، صدای رسای افکار عمومی هستند.

وی افزود: خبرنگاران ارتباط دو طرفه و صمیمانه ای بین مردم و حاکمیت برقرار می کنند و در این راستا لازم است تلاش کنند اثرگذاری مثبت و مفیدی داشته باشند.

حبیبی ادامه داد: فعالیت خبرنگاری به گونه ای است که نیازمند عشق، علاقه و پشتکار است و خبرنگاران باید تحلیل دقیقی از وضعیت جامعه در حوزه های گوناگون داشته باشند تا بتوانند در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی صحیح اقدام کنند.

این مسؤول عنوان کرد: مهم ترین مسئله در حرفهٔ خطیر خبرنگاری این است که خبرنگار باید با صداقت کلام اخبار را به مخاطب منتقل کند و از تحریف و مخدوش کردن واقعیات دوری کند، زیرا ضربان قلب جامعه با رسانه و خبر گره خورده است.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاری حرفه ای سخت است، اما در کنار سختی های موجود، زیبایی های خاص خود را دارد و لازم است اخلاق رسانه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران با مشکل عدم امنیت شغلی و حقوق و مزایای اندک مواجه اند

خبرنگاران با مشکل عدم امنیت شغلی و حقوق و مزایای اندک مواجه اند