مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 02:402020-08-11پزشكي

نظر یک پزشک متخصص درباره عرضه واکسن کرونا


فوق تخصص ریه و استاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خیلی خوش بین نیستم که در ماه های آینده واکسن کرونا به تولید و عرضه برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، دکتر مهرزاد بحتویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سازمان بهداشت جهانی اظهار داشت: همه مردم موظف هستند نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ورزند تا هم خودشان مبتلا نشوند و هم موجب ابتلای دیگران نشوند.

وی با بیان اینکه قدرت انتقال ویروس کرونا بیشتر شده است افزود: مطابق مطالعات صورت گرفته و بررسی آماری انجام شده، میزان سرایت‌پذیری ویروس کرونا بیشتر شده و باید بیشتر از قبل مراقبت صورت گیرد.

این فوق تخصص ریه در ارتباط با تولید واکسن کرونا نیز تصریح کرد: خیلی خوش‌بین نیستم که در ماه‌های آینده واکسن کرونا به تولید و عرضه برسد و اکنون چندین گروه تحقیقاتی در حال کار روی واکسن هستند ولی نتایج تحقیقات به گونه‌ای است که انتظار نمی‌رود طی دو سه ماه آینده واکسن کرونا عرضه شود.

نقش ماسک در پیشگیری بحتویی با اشاره به تأثیرات مهم مراقبت‌های بهداشتی در نحوه ابتلاء نیز گفت: اگر ماسک بزنیم و در جاهای شلوغ تردد نکنیم، احتمال ابتلاء کاهش می‌یابد و حتی در صورت ابتلاء نیز تعداد ویروس کمتری به ما حمله می‌کنند و به احتمال زیاد نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر یک پزشک متخصص درباره عرضه واکسن کرونا

نظر یک پزشک متخصص درباره عرضه واکسن کرونا