مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 02:152020-08-11ورزشي

کسب یک امتیاز «اترک» از «گناوه» / مسئولان معوقات بازیکنان را بدهند


سرمربی تیم اترک بجنورد با اشاره به تساوی بدون گل این تیم برابر امید گناوه در لیگ دسته 2 فوتبال کشور تصریح کرد: مسئولان باشگاه وعده های خود مبنی بر پرداخت معوقات و پاداش بازیکنان را عملی کنند.

- حسن سروری در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برگزاری رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در روز گذشته اظهار کرد: تیم فوتبال اترک بجنورد در این هفته از رقابت ها برابر امید گناوه به میدان مسابقه رفت.

وی به نتیجه تساوی بدون گل این دیدار اشاره کرد و گفت: رقابت اترک در زمین تیم امید گناوه، با کسب یک امتیاز مهم از زمین حریف به پایان رسید.

سرمربی تیم اترک خراسان شمالی از وجود موقعیت فراوان برای باز کردن دروازه حریف خبر داد و افزود: تیم اترک بر بازی مسلط بود و موقعیت هایی نیز برای پیروزی پیدا کرد اما امکان گل زنی برای بازیکنان تیم بجنورد مهیا نشد و درنتیجه به نتیجه مساوی دو تیم رضایت دادند.

وی با اشاره به کسب نتایج مناسب تیم اترک در بازی های اخیر خاطرنشان کرد: در سه بازی آخر تیم اترک، از مجموع حداکثر 9 امتیاز ممکن، 7 امتیاز کسب شده که نشان از کسب مناسب امتیازات است.

سروری ضمن درخواست از مسئولان باشگاه اترک برای عمل به وعده های خود گفت: با نتایح به دست آمده امیدواریم مسئولان این باشگاه نیز پرداخت معوقات و پاداش بازیکنان را اجرایی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب یک امتیاز «اترک» از «گناوه» / مسئولان معوقات بازیکنان را بدهند

کسب یک امتیاز «اترک» از «گناوه» / مسئولان معوقات بازیکنان را بدهند