مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 01:452020-08-11اقتصادي

تجهیز 50 میلیارد تومانی بیمارستان های قزوین برای مقابله با کرونا


معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با توجه به نیاز استان برای درمان مبتلایان به کرونا بیمارستان های استان قزوین بااعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان تجهیز شدند.

- ایسنا/قزوین معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با توجه به نیاز استان برای درمان مبتلایان به کرونا بیمارستان های استان قزوین بااعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان تجهیز شدند.

محمدعلی معصومی در گفتگو با ایسنا تصریح کرد: از ابتدای اسفندماه سال 98 شیوع کووید 19 اتفاق افتاد؛ با توجه به اینکه پیش بینی می شد شیوع ابتلا به این ویروس افزایش پیدا کند معاونت درمان علوم پزشکی قزوین یک سری از نیازها را به ما منتقل کرد و تأکید شد ممکن است به این تجهیزات نیاز پیدا کنیم.

وی افزود: ما نیز بلافاصله در حوزه توسعه تلاش کردیم منابع لازم را جذب کنیم، یکی از مهم ترین مواردی که تجهیز آن خیلی به ما کمک کرد اورژانس بیمارستان بوعلی بود، اورژانس بوعلی به منظور بازسازی، تخریب شده بود اما به صورت شبانه روزی تلاش شد و در فاصله کوتاهی آماده خدمات رسانی شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: در حال حاضر اورژانس بیمارستان بوعلی 54 تخت دارد که در این میان 24 تخت ویژه آی سی یو است، در تلاش هستیم تا این میزان افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 50 میلیارد تومانی بیمارستان های قزوین برای مقابله با کرونا

تجهیز 50 میلیارد تومانی بیمارستان های قزوین برای مقابله با کرونا