مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 01:352020-08-11اقتصادي

جهش تولید با شعار و تشکیل کارگروه محقق نمی شود/عدم حمایت از تولیدکنندگان در گیلان


یکی از تولیدکنندگان با انتقاد از بی توجهی دولتمردان به مشکلات این قشر گفت: جهش تولید با شعارها و تشکیل کارگروه های بدون حاصل محقق نمی شود.

- رییس هیئت مدیره شرکت تولیدی آرکا پوشش کاسپین امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با انتقاد از وضعیت نامطلوب ناحیه کارگاهی رشت واقع در میدان گیل شهرک سپیدرود اظهار کرد: یک سال قبل زمانی که قصد افتتاح کارخانه تولیدی ام را داشتم زارع استاندار گیلان  به همراه فرماندار وقت و جمعی از مدیران در مراسم افتتاحیه حضور پیدا کردند اما پس ازآن روز، حتی برای یک بار، تماسی با بنده بابت بررسی مشکلات و موانع پیش روی تولید برقرار نشد.

بی توجهی مدیران گیلان به امر تولید وی با ابراز گلایه از بی توجهی مدیران گیلان به امر تولید و عدم حمایت آنان از تولیدکنندگان در این استان افزود: حدود هفت سال قبل نیز بزرگ ترین کارخانه تولید شوینده متعلق به بنده بود اما به واسطه عدم حمایت مناسب توسط دستگاه های مربوطه و مشکلاتی که در زمینه تولید مواد اولیه پتروشیمی وجود داشت به ناچار فعالیتمان را خاتمه دادیم.

وضعیت نامطلوب ناحیه کارگاهی رشت رییس هیئت مدیره شرکت آرکا پوشش کاسپین با اشاره به وضعیت نامطلوب ناحیه کارگاهی رشت واقع در شهرک سپیدرود گفت: وضعیت آسفالت جاده و روشنایی در این ناحیه کارگاهی بسیار نامطلوب است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید با شعار و تشکیل کارگروه محقق نمی شود/عدم حمایت از تولیدکنندگان در گیلان

جهش تولید با شعار و تشکیل کارگروه محقق نمی شود/عدم حمایت از تولیدکنندگان در گیلان