مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 01:302020-08-11سياسي

اختصاص ردیف ویژه اعتباری برای توسعه سیستان و بلوچستان ضروری است


اختصاص ردیف ویژه اعتباری برای توسعه همه جانبه این استان در مجلس شورای اسلامی و همت برای اقدامات جهادی در آن یک ضرورت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در دیدار رییس مجلس شورای اسلامی که نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای راهبردی و نمایندگان مردم استان در مجلس نیز حضور داشتند ضمن ارائه گزارش مشروح از روند فعالیت های توسعه استان، مجموعه برنامه ها و پروژه ها و طرح های در دست اجرا را ترسیم کننده افق روشن از آینده استان دانست و اظهار داشت: با توجه به نظر مساعد سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص اعتبار ویژه برای توسعه این استان خواستار حمایت رییس مجلس از این ایده شد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به فاصله زیاد شاخص های این استان با میانگین کشوری و عقب ماندگی تاریخی آن اختصاص ردیف ویژه اعتباری در مجلس شورای اسلامی برای توسعه همه جانبه و همت برای اقدامات جهادی ضروری است.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان سرزمین گنج های پنهان به دلیل موقعیت ویژه و استثنایی و برخورداری از یک هزار و 100 کیلومتر مرز خاکی با کشورهای پاکستان و افغانستان و افزون بر 310 کیلومتر مرز ساحلی در دریای عمان و استقرار در کنار آب های آزاد بین المللی خارج از تنگه هرمز و نزدیکی مناطق ساح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص ردیف ویژه اعتباری برای توسعه سیستان و بلوچستان ضروری است

اختصاص ردیف ویژه اعتباری برای توسعه سیستان و بلوچستان ضروری است