مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 01:052020-08-11ورزشي

عطایی: نظری درمورد گمانه زنی رسانه های خارجی ندارم


نظری درمورد گمانه زنی های اخیر رسانه های خارجی ندارم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران به یکی از موضوعات داغ علاقمندان به این رشته در ایران و جهان شده است.

در راستای گمانه زنی های متعددی که این روزها صورت می گیرد، اخیراً گازتا دلا اسپور و یک رسانه بلغاری مدعی شدند که عطایی گزینه هدایت تیم ملی در المپیک توکیو است.

بهروز عطایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص این اخبار اظهار داشت: من نظری درمورد گمانه زنی رسانه های خارجی ندارم.

فعلاً همراه با تیم هراز در حال برنامه ریزی برای حضور در لیگ برتر هستم.

رسانه معتبر ایتالیایی نوشت: والیبال ایران در یک دهه اخیر از مربیان خارجی از جمله ولاسکو و کولاکوویچ استفاده کرده و حالا پس از یک نظرسنجی به دنبال استفاده از مربیان داخلی برای المپیک توکیو است.

در بین نام های مختلفی که مطرح می شود نام بهروز عطایی که یک سال پیش همراه با تیم ملی جوانان ایران قهرمان جهان شد هم به چشم می آید.

رسانه بلغاری هم با مطرح کردن نام بهروز عطایی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در المپیک توکیو، در این خصوص نوشت: مسئولان فدراسیون ایران برای انتخاب سرمربی تیم ملی درحال مذاکره با چند مربی بزرگ هستند تا این تیم را در المپیک توکیو هدایت کند، اما با این حال به نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطایی: نظری درمورد گمانه زنی رسانه های خارجی ندارم

عطایی: نظری درمورد گمانه زنی رسانه های خارجی ندارم