مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 21:352020-08-11فرهنگي

حضور بازیگران جدید در سریال «شرم»/ ادامه تصویربرداری در کرج


تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «شرم» در حالی پیگیری می شود که بازیگران جدیدی به این مجموعه اضافه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مجموعه تلویزیونی شرم بر اساس فیلمنامه ای از سعید فرهادی و به تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری و کارگردانی احمد کاوری ساخته می شود.

بنا بر این گزارش، تصویربرداری این سریال همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در لوکیشن هایی حوالی شهرک غرب و مهرشهر کرج ادامه دارد.

در این سریال ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی و مرحوم سیروس گرجستانی به همراه اردلان شجاع کاوه ایفای نقش می کنند و الهام طهوری بازیگر نقش جوانی وارش و میلاد میرزایی به جمع بازیگران این سریال پیوسته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سریال شرم یک ملودرام اجتماعی است که برای پخش از شبکه سه سیما در فصل پاییز آماده می شود.

سایر عوامل این سریال نیز عبارتند از: تهیه کننده: امیرمهدی پوروزیری، کارگردان: احمد کاوری، فیلمنامه نویس: سعید فرهادی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، مجری طرح: وحید معدنی، مدیر برنامه ریزی و مشاور پروژه: حسن لفافیان، تدوین: رضا کردبچه، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، مدیر صداگذاری: مهدی جمشیدیان، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، مدیر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بازیگران جدید در سریال «شرم»/ ادامه تصویربرداری در کرج

حضور بازیگران جدید در سریال «شرم»/ ادامه تصویربرداری در کرج