مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 21:202020-08-11دانش

آماده ارائه دوره های کوتاه مدت برای خبرنگاران حوزه علم هستیم


رییس دانشکده علوم ارتباطات علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه راه اندازی رشته مخصوص خبرنگاران علم و فناوری امکان پذیر نیست، گفت: بر حسب تقاضا می توانیم دوره کوتاه مدت برای این خبرنگاران ارائه و در نهایت گواهی این دوره ارائه دهیم.

- رییس دانشکده علوم ارتباطات علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه راه اندازی رشته مخصوص "خبرنگاران علم و فناوری" امکان پذیر نیست، گفت: بر حسب تقاضا می توانیم دوره کوتاه مدت برای این خبرنگاران ارائه و در نهایت گواهی این دوره ارائه دهیم.

دکتر محمد مهدی فرقانی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه راه اندازی رشته های جدید دانشگاهی باید بر اساس بررسی و مطالعات دقیق صورت بگیرد، اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه علامه طباطبایی برای راه اندازی یک سری گرایش های جدید در حال انجام کار کارشناسی است، اما این نوع برنامه ها باید مسیرهای اصلی خود را طی کنند تا در نهایت عملیاتی شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه راه اندازی رشته صرفا برای خبرنگاران حوزه علمی شدنی نیست، تصریح کرد: دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان دانشگاه دولتی از طریق کنکور دانشجو پذیرش می کند بنابراین نمی تواند صرفا برای یک قشر خاصی رشته ای را طراحی و راه اندازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده ارائه دوره های کوتاه مدت برای خبرنگاران حوزه علم هستیم

آماده ارائه دوره های کوتاه مدت برای خبرنگاران حوزه علم هستیم