مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 17:152020-08-11اجتماعي

یک پسر بچه در روستای «هوت گت» چابهار مورد حمله تمساح قرار گرفت


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: پسر بچه روستایی از اهالی روستای «هوت گت بالا» از توابع شهرستان چابهار مورد حمله تمساح قرار گرفت و از ناحیه مچ دست چپ دچار آسیب جدی شد.

- زاهدان- مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: پسر بچه روستایی از اهالی روستای هوت گت بالا از توابع شهرستان چابهار مورد حمله تمساح قرار گرفت و از ناحیه مچ دست چپ دچار آسیب جدی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحید پورمردان اظهار داشت: متأسفانه ظهر امروز یک پسر بچه روستایی مورد حمله تمساح قرار گرفت و از ناحیه مچ دست چپ دچار آسیب جدی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به فصل گرما و کمبود آب در مناطق روستایی اهالی روستا علی رغم وجود تابلوهای هشدار دهنده محیط زیست در منطقه و اطلاع رسانی های مداوم و چهره به چهره محیط بانان مستقر در منطقه، متأسفانه جهت استفاده و برداشت آب و یا آبتنی و بازی به برکه های محل زیست تمساح نزدیک شده و این بار پسر بچه اهل روستای هوت گت بالا شهرستان چابهار مورد حمله جدی تمساح قرار گرفت.

وی ادامه داد: پسر بچه مذکور جهت درمان به بیمارستان چابهار انتقال داده شده و با توجه به رایزنی های انجام شده و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی و معاون سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پسر بچه در روستای «هوت گت» چابهار مورد حمله تمساح قرار گرفت

یک پسر بچه در روستای «هوت گت» چابهار مورد حمله تمساح قرار گرفت