مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 15:302020-08-11اقتصادي

فیروزی: وضعیت فولاد در کمیسیون صنایع بررسی شد/در حوزه فولاد صادرکننده هستیم


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی وضعیت فولاد در جلسه این کمیسیون گفت که براساس گزارش ارائه شده در این جلسه در حوزه فولاد نه تنها وارداتی صورت نمی گیرد بلکه صادرکننده نیز هستیم.

- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی وضعیت فولاد در جلسه این کمیسیون گفت که براساس گزارش ارائه شده در این جلسه در حوزه فولاد نه تنها وارداتی صورت نمی گیرد بلکه صادرکننده نیز هستیم.

حجت الله فیروزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حضور نمایندگان انجمن فولاد، نوردکاران، مرکز پژوهش ها و اتاق بازرگانی در نشست عصر امروز (سه شنبه) کمیسیون صنایع گفت: عرضه نشدن تمام محصولات فولادی در بورس دلیل اصلی نابسامانی بازار است.

در حال حاضر در خوشبینانه ترین حالت تنها 30 درصد فولاد تولید شده در بازار عرضه می شود، بنابراین تعادل عرضه و تقاضا از بین رفته است.

وی با بیان اینکه عرضه قطره چکانی فولاد، مشکلات را حل نمی کند، افزود: براساس گزارش انجمن تولیدکننده فولاد، در حال حاضر 30 میلیون تُن فولاد در داخل تولید می شود اما نیاز کشور در پیک مصرف 15 میلیون تُن است حال این سوال ایجاد می شود که چرا بازار فولاد نابسامان است؟ نماینده فسا در مجلس یادآور شد: براساس گزارش ارائه شده در حوزه فولاد نه تنها وارداتی صورت نمی گیرد بلکه صادرکننده نیز هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیروزی: وضعیت فولاد در کمیسیون صنایع بررسی شد/در حوزه فولاد صادرکننده هستیم

فیروزی: وضعیت فولاد در کمیسیون صنایع بررسی شد/در حوزه فولاد صادرکننده هستیم