مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 13:402020-08-11اقتصادي

کشف بیش از 7 هزار گالن روغن موتور احتکار شده در ارومیه


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: طی اجرای گشت، گروه مشترک با پلیس آگاهی آذربایجان غربی 7 هزار و 427 گالن روغن موتور به ارزش بیش از 7 میلیارد ریال کشف و برای رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

- علیرضا محمودی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: طی گشت با گروه مشترک با پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی 7 هزار و 427 گالن روغن موتور 4 و 20 لیتری به ارزش 7 میلیارد ریال کشف و برای رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

وی افزود: طی 4 ماه نخست امسال در راستای مبارزه با کالای قاچاق در استان 3 هزار و 49 مورد بازرسی انجام شد که منجر به تشکیل 77 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 6 میلیارد ریال شد که بعد از تکمیل پرونده برای رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.

 معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: در راستای پایش و جلوگیری از احتکار و تخلفات احتمالی در حوزه سلامت به خصوص در زمان شیوع کرونا ویروس در استان از اول اسفند ماه سال گذشته تا پایان تیر ماه امسال 3 هزار و 263 مورد بازرسی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 7 هزار گالن روغن موتور احتکار شده در ارومیه

کشف بیش از 7 هزار گالن روغن موتور احتکار شده در ارومیه