مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 13:302020-08-11اقتصادي

48 میلیارد ریال به اتباع خارجی مقیم در استان سمنان کمک شد


مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان گفت: از ابتدای کرونا تا کنون 48 میلیارد ریال کمک های مختلف از جمله معیشت و کمک نقدی به اتباع خارجی مقیم در استان ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نورعلی غلامحسین سماکوش بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه از ابتدای وقوع کرونا در سطح استان برنامه پوشش خدمات اتباع خارجی نیز به انجام رسید، بیان کرد: در این برنامه تمام اتباع خارجی مقیم استان از خدمات درمانی رایگان بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه علاوه بر این خدمات کمک هایی نیز به اتباع ساکن سمنان انجام شد، افزود: مجموعاً 48 میلیارد و 346 میلیون ریال کمک شامل بسته ارزاق، کمک نقدی، درمانی و… به اتباع صورت گرفته است.

مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان با بیان اینکه کمک های مذکور به صورت نقدی، کمک های معیشتی، مواد غذایی و سبد کالا و کمک های بهداشتی به جامعه هدف مهاجران استان انجام شد، گفت: یک میلیارد و 477 میلیارد ریال بسته اقلام مصرفی و سبد کالای محصولات غذایی بین اتباع خارجی استان سمنان توزیع شده است.

سماکوش با بیان اینکه 38 میلیارد و 403 میلیون ریال از کمک ها نیز از طریق سازمان های بین الملل انجام شده است، بیان کرد: سهم خدمات بهداشتی از کمک های صورت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 میلیارد ریال به اتباع خارجی مقیم در استان سمنان کمک شد

48 میلیارد ریال به اتباع خارجی مقیم در استان سمنان کمک شد