مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 13:202020-08-11فرهنگي

محدودیت فعالیت مراکز فرهنگی هنری طبق مصوبه ستاد کرونای خراسان رضوی است


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: محدودیت ایجاد شده در فعالیت مراکز فرهنگی هنری استان طبق مصوبه ستاد کرونای استان در مورخه 4 مرداد ماه بوده و این اداره کل مسؤول نظارت بر اجرای آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمدرضا محمدی اظهار کرد: محدودیت ایجاد شده در فعالیت مراکز فرهنگی هنری استان از جمله تعطیلی سینماها و سالن های نمایش طبق مصوبه ستاد کرونای استان در مورخه 4 مرداد ماه بوده و این اداره کل مسؤول نظارت بر اجرای آن است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: متأسفانه روز جمعه 17 مرداد ماه 2 سینمای آفریقا و هویزه بدون هماهنگی و اخذ مجوز در شرایطی که وضعیت مشهد قرمز است اقدام به اکران فیلم کردند که با پیگیری انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی تعطیل شدند.

وی ادامه داد: این اداره کل از شروع بیماری کرونا ضمن تلاش برای ادامه فعالیت های فرهنگی هنری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی معتقد است حفظ جان و سلامت شهروندان از هر لحاظ در اولویت بوده و رعایت مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت فعالیت مراکز فرهنگی هنری طبق مصوبه ستاد کرونای خراسان رضوی است

محدودیت فعالیت مراکز فرهنگی هنری طبق مصوبه ستاد کرونای خراسان رضوی است