مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 13:152020-08-11سياسي

مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در چادگان آغاز شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان گفت: دومین مرحله کمک های مؤمنانه شهرستان چادگان در سه مقطع زمانی انجام می شود که در مرحله اول 1200 اطعام بین نیازمندان شهرستان در شهرها و روستا انجام و 1600 بسته معیشتی نیز در روستاهای بخش مرکزی و چناررود توزیع شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، محمدعلی ملیانی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: رزمایش کمک مؤمنانه توسط بسیج چادگان انجام شده و برنامه هایی هم در دست اقدام وجود دارد، علی رغم مشکلاتی که بیماری کرونا برای کشور به وجود آورد و خیلی از آن ها هم جبران ناپذیر به نظر می رسد شاهد اتفاق های خوبی همچون همدلی ها، همراهی ها و رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه در شهرستان بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان افزود: بسیج شهرستان چادگان با همدلی امام جمعه چادگان و همکاری خوب خیریه ها و مسؤولان با تشکیل قرارگاه کمک های مؤمنانه شهرستان چادگان در مرحله اول بیش از سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع کرد.

وی عنوان کرد: دومین مرحله کمک های مؤمنانه شهرستان چادگان در سه مقطع زمانی انجام می شود که در مرحله اول هزار و 200 اطعام بین نیازمندان شهرستان در شهرها و روستا انجام شد و همچنین هزار و 600 بسته معیشتی نیز در روستاهای بخش مرکزی و چناررود توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در چادگان آغاز شد

مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در چادگان آغاز شد