مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 13:052020-08-11دانش

حجاب، بازیچه دستان «حجاب استایل ها» / حجاب بی حجاب!


طهورا میرزایی زاده، اینستاگرام را باز می کنم؛ اولین استوری از یک طراح لباس مربوط به معرفی دختر تازه محجبه شده ای ست که در پیجش لباس های حجاب را تبلیغ می کند و نظر مخاطبان را راجع به استایلش می پرسد.

- اینستاگرام را باز می کنم؛ اولین استوری از یک طراح لباس مربوط به معرفی دختر تازه محجبه شده ای ست که در پیجش لباس های حجاب را تبلیغ می کند و نظر مخاطبان را راجع به استایلش می پرسد.

گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو- طهورا میرزایی زاده، اینستاگرام را باز می کنم؛ اولین استوری از یک طراح لباس مربوط به معرفی دختر تازه محجبه شده ای ست که در پیجش لباس های حجاب را تبلیغ می کند و نظر مخاطبان را راجع به استایلش می پرسد.

استوری بعد شاید مربوط به معرفی پیج لایف استایل فلان آرایشگر معروف است که جدیدا تصمیم گرفته به قهرش با روسری خاتمه دهد و حالا روسری اش را کامل جلو می کشد.

اینجا عده ای خوشحالند از انتخاب خانم آرایشگر و از او می خواهند از مدل لباس های روزمره اش عکس بگذراد تا ایده بگیرند و جواب می گیرند که چند لباس هم برای فروش طراحی کرده است و به زودی به اشتراک می گذراد! حالا استوری بعدی از یک حجاب استایل دیگر که عکس مدل لباس های لبنانی را گذاشته و می گوید اگر ایران بودند مصداق خودنمایی می شدند و با فالورانش به این نتیجه می رسند که اگر از مهمانی ها ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب، بازیچه دستان «حجاب استایل ها» / حجاب بی حجاب!

حجاب، بازیچه دستان «حجاب استایل ها» / حجاب بی حجاب!