مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 12:502020-08-11سياسي

حضور طلاب جوان در زندان ها از فعالیت های فرهنگی عمیق است


رییس سازمان زندان ها با بیان اینکه در کار اصلاح و تربیت نباید جزیره ای عمل کرد، گفت: تمام فعالیت ها در زندان ها باید با محوریت برنامه های فرهنگی عمیق تعریف شود.

- رییس سازمان زندان ها با بیان اینکه در کار اصلاح و تربیت نباید جزیره ای عمل کرد، گفت: تمام فعالیت ها در زندان ها باید با محوریت برنامه های فرهنگی عمیق تعریف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، محمدمهدی حاج محمدی، رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در نشست شورای مدیران سازمان زندان ها گفت: تمام فعالیت ها در زندان ها باید با محوریت برنامه های فرهنگی عمیق تعریف شود.

رییس سازمان زندان ها با اشاره به حضور چند نفر از طلاب جوان در زندان ها و زندگی 24ساعته آنان با زندانیان گفت: این برنامه یکی از فعالیت های فرهنگی عمیق است؛ چرا که تا با زندانی زندگی نکنیم و مشکلات و آلام او را واقعاً درک نکنیم نمی توانیم برای کمک و دستگیری از او اقدام شایسته ای انجام دهیم.

وی افزود: مادامی که زندانی دغدغه های مختلفی اعم از شخصی و یا خانوادگی داشته باشد برنامه های فرهنگی در زندان ها تاثیرمطلوب نخواهد داشت.

رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با بیان اینکه در کار اصلاح و تربیت نباید جزیره ای عمل کرد، گفت: تمام بخش های سازمان در قبال برنامه های فرهنگی باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور طلاب جوان در زندان ها از فعالیت های فرهنگی عمیق است

حضور طلاب جوان در زندان ها از فعالیت های فرهنگی عمیق است