مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-11دانش

مذاکره دانشگاه آزاد شهرستان نور با بنیاد برکت برای تولید لامپ های ال.ای. دی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور گفت: دانشگاه آزاد نور استانداردهای لازم را دارد و با وجود آزمایشگا ه ها و کارگاه های مجهز و نیز اساتید فنی تولیدات خوبی از جمله لامپ های ال.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، محمد احمدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به بهانه تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات دانشگاه آزاد نور برگزار شد، اظهار کرد: در زبان عرب به دانشگاه جامعه گفته می شود و چه تعبیر زیبایی؛ این جامعه است که دانشگاه را و دانشگاه جامعه را می سازد، ارتباط بین دانشگاه و جامعه با فعالیت خبرنگاران متعهد و متخصص امکان پذیر است.

وی افزود: خبرنگاری مانند جراحی در پزشکی مهم است اگر جراح تیغ را اشتباه به شریان اصلی بزند سبب مرگ بیمار می شود، خبرنگار هم با اخبار نادرست و غیرواقعی سبب التهاب در جامعه و شرایط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و .

می شود.

  رییس دانشگاه آزاد واحد نور ارتباط با خبرنگاران و شفاف سازی را موجب انتقال عملکرد به مخاطبان دانست و بیان کرد: دانشگاه آزاد نور با دو روش؛ احترام به دانشجو و احترام به خبرنگاران شناسنامه دار برای خود تبلیغ می کند.

این مسوول اضافه کرد: دانشگاه آزاد نور استانداردهای لازم را دارد و با وجود آزمایشگا ه ها و کارگاه های مجهز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره دانشگاه آزاد شهرستان نور با بنیاد برکت برای تولید لامپ های ال.ای. دی

مذاکره دانشگاه آزاد شهرستان نور با بنیاد برکت برای تولید لامپ های ال.ای. دی