مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-11اجتماعي

راه اندازی کانال محتوای آموزشی استثنایی در شاد+ نحوه استفاده


برای استفاده از این کانال ها در صفحه اصلی شاد باید به بخش محتوا و مواد آموزشی و سپس بخش مدارس استثنایی مراجعه کرد.

- راه اندازی کانال محتوای آموزشی استثنایی در شاد+ نحوه استفاده برای استفاده از این کانال ها در صفحه اصلی شاد باید به بخش محتوا و مواد آموزشی و سپس بخش مدارس استثنایی مراجعه کرد.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از راه اندازی کانال محتوای آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی با 824 زیر کانال درسی در شبکه شاد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد حسینی با اعلام این خبر افزود: از ویژگی‌های این کانال و زیر مجموعه‌های آن پوشش کامل دروس 5 دوره تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه اول پیش حرفه‌ای و متوسطه دوم حرفه‌ای است.

وی افزود: به زودی محتواهای آموزشی استاندارد که با مشارکت استان‌ها تهیه شده است ویژه دانش آموزان کم توان ذهنی، آسیب شنوایی، آسیب بینایی، مشکلات جسمی حرکتی و طیف اتیسم و محتواهای ویژه مراکز مشکلات یادگیری، محتواهای پرورشی، توان بخشی، مشاوره و بهداشت در این کانال‌ها جهت استفاده قرار داده خواهد شد.

حسینی تعداد زیر کانال‌های محتوای آموزشی ویزه دانش آموزان استثنایی را 824 کانال ذکر کرد و افزود: 116 کانال درسی برای پیش دبستانی، 276 کانال برای دانش آموزان ابتدایی، 127 کانال برای او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کانال محتوای آموزشی استثنایی در شاد+ نحوه استفاده

راه اندازی کانال محتوای آموزشی استثنایی در شاد+ نحوه استفاده