مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-11سياسي

دستکاری در مادی های تاریخی منطقه 5 شهرداری خط قرمز ماست


مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: در منطقه 5 شهرداری مادی های تاریخی نایج، شایج و هزارجریب و شاخه های آنها وجود دارد و دستکاری در این مادی ها خط قرمز ما محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد رضایی ظهر سه شنبه در پنجاه و هشتمین نشست سه شنبه ها با رسانه که به صورت مجازی برگزار شد با بیان اینکه 152 هزار نفر در منطقه 5 شهرداری در دوازده محله از کم تراکم تا پرتراکم ساکن هستند، اظهار داشت: کمترین بافت ناکارآمد شهری در منطقه 5 شهرداری اصفهان جای گرفته است که شامل 18.

5 هکتار از وسعت منطقه پنج می شود که برای بازآفرینی آن تسهیلات ویژه ای منظور کرده ایم.

وی افزود: بالغ بر شش هزار هکتار از محدوده منطقه 5 شهرداری در محدوده حریم قرار گرفته است و یک هزار و 700 هکتار محدوده قانونی تعریف می شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه شمال این منطقه به حاشیه زاینده رود محدود می شود، تصریح کرد: محدوده جنوب منطقه پنج شهرداری به کوه صفه و سپاهان شهر می رسد و در شرق محدوده هزار جریب و بزرگراه شهید دستجردی و در غرب هم به خیابان سهروردی مختوم می شود.

وی اشاره ای به تنوع اقلیت های قومی و مذهبی ساکن در منطقه 5 شهرداری داشت و گفت: رویکرد شهرداری در توسعه این منطقه با در نظر گرفتن ماهیت فرهنگی و مذهبی قومیت های ساکن در این منطقه گوناگون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستکاری در مادی های تاریخی منطقه 5 شهرداری خط قرمز ماست

دستکاری در مادی های تاریخی منطقه 5 شهرداری خط قرمز ماست