مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:502020-08-11فناوري

سنجش شاخص های هوشمندی و پایداری مشهد در اجلاسیه ژنو


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از سنجش شاخص های هوشمندی و پایداری مشهد در اجلاسیه ژنو خبر داد و گفت: خوشبختانه در این اجلاسیه جهانی پروژه شهر هوشمند مشهد مورد پذیرش قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدجواد رجاییان عصر امروز در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه که به صورت مجازی برگزار شد، از سنجش شاخص های هوشمندی و پایداری مشهد در اجلاسیه ژنو خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه در این اجلاسیه جهانی پروژه شهر هوشمند مشهد مورد پذیرش قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به حضور شهرهای مختلف جهان در این اجلاسیه، بیان کرد: یکی از اهداف اصلی این اجلاسیه، کاهش اختلاف و فاصله کشورها از طریق توسعه فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی است و مشهد نیز براساس شاخص های در نظر گرفته شده در حوزه های مختلف همچون حمل ونقل، محیط زیست، خدمات شهری، اقتصاد و دیگر حوزه ها با برخورداری از یکسری پروژه ها در راستای هوشمندسازی و الکترونیک شدن خدمات در این اجلاسیه مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: یکی از پروژه های هوشمندسازی نظارت هوشمند بر ساخت وساز بود، زیرا در این کلان شهر یکی از معضلات مهم ساخت وساز غیرمجاز است، بنابراین از طریق پرواز تعدادی پهپاد بر آسمان مشهد و گرفتن عکس ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش شاخص های هوشمندی و پایداری مشهد در اجلاسیه ژنو

سنجش شاخص های هوشمندی و پایداری مشهد در اجلاسیه ژنو