مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-11دانش

ترم جدید دانشگاه پیام نور چگونه خواهد بود؟


رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: زیرساخت های دانشگاه پیام نوررا تقویت کردیم که اگر مشکلاتی در ترم گذشته وجود داشت، در ترم مهر رفع شود و بتوانیم بهترین بهره وری را داشته باشیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: زیرساخت های دانشگاه پیام نوررا تقویت کردیم که اگر مشکلاتی در ترم گذشته وجود داشت، در ترم مهر رفع شود و بتوانیم بهترین بهره وری را داشته باشیم.

  دکتر عزیزاله نژادعلی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص برنامه دانشگاه پیام نور در ترم آینده، اظهار کرد: سعی کردیم مسائل آموزشی را با شرایط حال حاضر منطبق کنیم.

در گذشته دانشگاه پیام نور سبک نیمه حضوری خود را داشته است، اما با آمدن ویروس کرونا، اقدامی که دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه ها انجام دادند، این بود تا زیرساخت هایی را در رابطه با آموزش به روش مجازی فراهم کنیم تا با کمترین اذیت، این آموزش ها را آغاز کنیم و خوشبختانه این آمادگی از گذشته با دانشگاه پیام نور بوده است.

وی افزود: با شرایط به وجود آمده کلیه کلاس ها را بدون استثناء الکترونیکی برگزار کردیم و به نوعی همه کلاس های حضوری الکترونیکی شدند.

در گذشته دانشجویان می توانستند به صورت اختیاری در کلاس حاضر شوند و هیچ اجباری برای حضور در کلاس نداشتند، اما با توجه به مجازی بودن کلیه دروس می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترم جدید دانشگاه پیام نور چگونه خواهد بود؟

ترم جدید دانشگاه پیام نور چگونه خواهد بود؟