مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-11سياسي

رفع مشکل مسکن خبرنگاران اصفهانی با جدیت پیگیری می شود


خبرنگارانی که مسکن ندارند مورد توجه جدی ما هستند و سعی داریم تا پیش از پایان دوره کاری خود مقدمات ایجاد مسکن خبرنگاران را در شهر اصفهان فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، قدرت اله نوروزی پیش از ظهر امروز در جلسه گرامی داشت روز خبرنگار که در استانداری اصفهان و با حضور مجازی خبرنگاران و جمعی از مسؤولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: با تلاش های مجدانه خبرنگاران شاهد اتفاقات خوبی در کشور بودیم؛ خبرنگاران شرایط مبتلا شدند، داریم.

شهردار اصفهان ادامه داد: این که اصفهان به عنوان یک الگوی موفق شهری در کشور مطرح می شود، انعکاس آن به واسطه حضور مؤثر خبرنگاران بوده است و باید امنیت شغلی خبرنگاران برطرف شود و این قول را می دهم برای تثبیت خبرنگاران هر کاری که شهرداری بتواند انجام دهد.

وی تصریح کرد: امروز محور ما عدالت اجتماعی در شهر اصفهان و توجه به مناطق محروم است و در این مسیر به حاشیه سازی ها بی توجه هستیم و باید به نفع مردم هرچند گروه اندکی باشند مورد توجه قرار گیرد.

نوروزی با اشاره به مشکل مسکن خبرنگاران اصفهان گفت: خبرنگارانی که مسکن ندارند مورد توجه جدی ما هستند و سعی داریم تا پیش از پایان دوره کاری خود مقدمات ایجاد مسکن خبرنگاران را در شهر اصفهان فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل مسکن خبرنگاران اصفهانی با جدیت پیگیری می شود

رفع مشکل مسکن خبرنگاران اصفهانی با جدیت پیگیری می شود