مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:402020-08-11دانش

جذب دانشجو در دانشگاه آزاد زنجان برای همه کد رشته ها وجود دارد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان،گفت: دانشگاه آزاد زنجان در سال جدید تحصیلی برای تمام کد رشته ها جذب دانشجو دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رسالت و جایگاه خبرنگاران را بسیار با ارزش اعلام کرد و گفت: رسانه های نقش مهم و تأثیرگذار در زمی نه توسعه آموزش در جامعه دارند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، گفت: 445 استاد عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان هستند و این نشان می دهد جایگاه خوبی دارد.

فیروز فرتاکید کرد: این دانشگاه پیشرو در جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی است و امسال در کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته با پوشش تمامی رشته های پر تقاضا در خدمت دانشجویان است.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای سال تحصیلی جدید تا سوم شهریور ماه ادامه دارد، اظهار کرد: در سال جدید تحصیلی برای تمام کد رشته ها جذب دانشجو داریم.

فیروز فر با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه توسعه پوشش تحصیلی امتیازات و تسهیلات ویژه دارد، گفت در زمینه کیفیت آموزشی و شهریه و زیر ساخت های آموزشی وضعیت به مراتب خوبید آرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد تسهیلات ویژه برای دانشجویان شاغل به تحصیل در این دانشگاه در نظر گرفته است، افزود: این دانشگاه فضای علمی خوبی برای دانشجویان دارد و بر اساس تورم کشور شهریه این دانشگاه بسیار ناچیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب دانشجو در دانشگاه آزاد زنجان برای همه کد رشته ها وجود دارد

جذب دانشجو در دانشگاه آزاد زنجان برای همه کد رشته ها وجود دارد