مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-11اقتصادي

پروژه های عمرانی کرمان با اولویت بندی بهره برداری می شوند


پروژه های عمران شهری را اولویت بندی کردیم و به جای فعالیت موازی با اولویت و برنامه ریزی اعتبارات را به طرح ها تزریق کردیم.

- شهردار کرمان گفت: پروژه های عمران شهری را اولویت بندی کردیم و به جای فعالیت موازی با اولویت و برنامه ریزی اعتبارات را به طرح ها تزریق کردیم و در این راستا طرح های نیمه تمام سالیان گذشته در این شهر به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سیدمهران عالم زاده افزود: عملیات اجرایی و بهره برداری از طرح سیدی که پروژه ای تعطیل از سالیان گذشته بود و پروژه های تقاطع های غیر همسطح خاتم الانبیا (عج) و مابقی طرح ها را با برنامه ریزی و هدفمند پیش بردیم.

وی با بیان اینکه پروژه های عمرانی شهر کرمان که 15 تا 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و از دوره های قبل باقی مانده بود اظهار داشت: اتمام پروژه های نیمه تمام و ساماندهی نیروی انسانی به عنوان 2 اولویت در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان قرار گرفت.

شهردار کرمان گفت: پس از پروسه 6 ماهه نیروهای شرکتی، حقوق ها و مطالبات تمامی کارگران پرداخت شد و پیش از آن اعتصابات کارگری را مقابل فرمانداری، استانداری و دفتر اما جمعه داشتیم و خوشبخاته شهرداری با به روز شدن پرداختی ها، منسجم تر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی کرمان با اولویت بندی بهره برداری می شوند

پروژه های عمرانی کرمان با اولویت بندی بهره برداری می شوند