مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-11اقتصادي

یزد ظرفیت بالایی در سند ملی صادرات گردشگری دارد


رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی یزد علاوه بر مزیت های گردشگری فرهنگی و تاریخی، استفاده از ظرفیت گردشگری سلامت و اکوتوریسم یزد را قابل اهتمام در سند استراتژی ملی صادرات گردشگری خواند و در این رابطه لزوم برنامه ریزی و ایجاد حساب های اقماری و مشارکتی را یادآور شد.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی یزد علاوه بر مزیت های گردشگری فرهنگی و تاریخی، استفاده از ظرفیت گردشگری سلامت و اکوتوریسم یزد را قابل اهتمام در سند استراتژی ملی صادرات گردشگری خواند و در این رابطه لزوم برنامه ریزی و ایجاد حساب های اقماری و مشارکتی را یادآور شد.

اصغر نبیل در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، هدف سند استراتژی ملی صادرات گردشگری را توسعه محصول اعلام و اظهار کرد: بخش های اولویت دار در توسعه گردشگری کشور در مفاد این سند ملی تدوین شده لذا باید برای اجرایی شدن آن ها، برنامه ریزی مناسبی انجام شود.

وی با تاکید بر این که یزد برای برخورداری از ظرفیت های این سند باید به مقصد گردشگری تبدیل شود، تصریح کرد: در رابطه با درآمدزایی از بخش های توریست به ویژه گردشگری سلامت و توریست جامعه محور، باید به ایجاد و توسعه زیرساخت ها توجه کرده و در محاسبات به حساب های اقماری و مشارکت در حساب های وابسته به خدمات تی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد ظرفیت بالایی در سند ملی صادرات گردشگری دارد

یزد ظرفیت بالایی در سند ملی صادرات گردشگری دارد