مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-11فرهنگي

دو جلد از سه گانه پرطرفدار فرهاد حسن زاده بازنشر شد


کوتی کوتی هزارپای جذاب و محبوب قصه های فرهاد حسن زاده بار دیگر در بین کتاب های کانون پرورش فکری، ظاهر شد تا بچه های خردسال ایرانی از خواندن داستان شیرین کاری هایش لذت ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرما نخوری کوتی کوتی دومین و دنیارا بلرزان کوتی کوتی سومین کتاب از سه گانه قصه های این هزارپای آبی رنگ و دردسرهای اوست که برای بار چهارم و سوم بازنشر شده و در اختیار کودکان نوباوه ایرانی قرار گرفته است.

این مجموعه کتاب که جلد نخست آن سال 1386 با عنوان قصه های کوتی کوتی منتشر شد و پس از آن به شام سرد شد کوتی کوتی تغییر نام داد در این سال ها به یکی از محبوب ترین و موفق ترین مجموعه کتاب های کودک ایران تبدیل و دامنه نشر آن به زبان های دیگر نیز گسترش پیدا کرده است.

فرهاد حسن زاده نویسنده نام آور ایرانی و نامزد دریافت جایزه های ادبی هانس کریستین اندرسن و آسترید لیندگرن، 7 سال بعد یعنی در سال 1393 دو جلد دیگر این مجموعه را نیز با عنوان های سرما نخوری کوتی کوتی و دنیارا بلرزان کوتی کوتی روانه بازار نشر کتاب کرد که شمارگان این دو اثر طی سال های اخیر به ترتیب در مجموع هریک به 25 هزار و 22 هزار و 500 نسخه رسیده است و در عین حال با انتشار به زبان بریل در همان سال در اختیار کودکان نابینا قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو جلد از سه گانه پرطرفدار فرهاد حسن زاده بازنشر شد

دو جلد از سه گانه پرطرفدار فرهاد حسن زاده بازنشر شد