مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-11بين الملل

احتیاط در تردد شناورها در دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس لحاظ شود


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: با توجه به متلاطم شدن دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس در طول روز توصیه می شود تردد شناورها به ویژه شناورهای سبک و صیادی با احتیاط صورت پذیرد.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: با توجه به متلاطم شدن دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس در طول روز توصیه می شود تردد شناورها به ویژه شناورهای سبک و صیادی با احتیاط صورت پذیرد.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: طی امروز تحت تاثیر فعالیت سامانه مونسونی در دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس، افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی سبب متلاطم شدن دریا در طول روز خواهد شد که توصیه می شود تردد شناورها به ویژه شناورهای سبک و صیادی با احتیاط صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان رشد و افزایش ابر با احتمال رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان بیان کرد: همچنین وقوع تگرگ و سیلابی شدن موقتی رودخانه های فصلی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

سی سی پور با اشاره به اینکه این شرایط جوی و دریایی به تناوب تا پایان هفته جاری پیش بینی می شود، خاطرنشان کرد: نوسانات دمایی نیز در این مدت تغییرات چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتیاط در تردد شناورها در دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس لحاظ شود

احتیاط در تردد شناورها در دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس لحاظ شود