مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-11اقتصادي

توسعه پروازها پس از کرونا


مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر تعداد پرواز فرودگاه های استان پاسخگوی نیاز مرکز استان است، اما در راستای افزایش پروازها و پرکردن ساعات خالی و مورد تقاضای مسافرین تلاش می کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر تعداد پرواز فرودگاه های استان پاسخگوی نیاز مرکز استان است، اما در راستای افزایش پروازها و پرکردن ساعات خالی و مورد تقاضای مسافرین تلاش می کنیم.

عظیم طهماسبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در چهار ماهه ابتدای سال جاری 310 پرواز از فرودگاه بین المللی بیرجند انجام شده است.

وی افزود: در 155 پرواز ورودی، 12 هزار و 144 مسافر و در 155 پرواز خروجی 12 هزار و 697 مسافر و در مجموع 24 هزار و 811 نفر مسافر از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند در طی مدت یاد شده تردد کرده اند.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی با بیان اینکه طی این مدت 205 هزارکیلوگرم بار نیز جا به جا شده است، تصریح کرد: تعداد مسافرین ورودی و خروجی به استان نسبت به چهار ماه ابتدایی سال گذشته با کاهش 20 درصدی رو به رو بوده است.

طهماسبی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا و تصمیمات ستاد ملی کرونا باعث لغو بسیاری از پروازهای فرودگاه های استان در فروردین ماه سال جاری شد، اظهار کرد: فرودگاه بیرجند با آمادگی کامل و رعایت دستورالعمل های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پروازها پس از کرونا

توسعه پروازها پس از کرونا